ALL STORY AT THIS BLOG

Tuesday, 15 January 2013

saya sayangkan awak tau !

assalammualaikum dan selamat pagi..
hurm.. semalam kan en.firman call ira..
pastu dia cerita lah kisah-kisah dengan kawan-kawan dia..

tiba-tiba ada satu cerita ni.. tentang ira..
ohh.. kutuk ira jugak dia ni.. hehehe
urm.. dia sembang dengan kawan dia pasal ira..
dia cakap dengan kawan dia..
dia kata kalau ira dapat sambung belajar jauh macam mana lah dengan
dia nanti??
and kawan dia kata : ALAR.. TAK ADA APALAH MAN.. ASALKAN JUJUR 
DAN PERCAYA . INSYAALLAH TAK ADA APA-APA..
ira pun sokong dengan kata-kata kawan en.firman tu..
tak kira lah kat mana pun ira sambung belajar..
ira tak kan pernah tuk lupakan en.firman..
sebab ira sayangkan dia sangat-sangat..
kehadiran en.firman dalam hidup ira buat kali kedua ni
amat bermakna buat ira..
ira tak nak kehilangan dia lagi..
dia pun ada kata dia tak nak cari lain dah.. sebab nya dia kan dah dewasa..
jadi dah malas nak cari lain.. tu kata-kata dia...
dan ira harap betul lah..
ira harap hubungan kami kekal..
ABG.. SYG SAYANG ABG SANGAT-SANGAT ! *hugs*

No comments:

Post a Comment