ALL STORY AT THIS BLOG

Wednesday, 2 January 2013

aku tak mampu...

assalammulaikum dan selamat malam..
hm.. tengik tajuk dekat atas tu..
macam sedih kan.. memang sedih pun... hmmm...

ira tak boleh keluar ari sabtu ni dengan crush ira..
sebab mak ayah tak bagi... padahal hari sabtu ni hari
yang bermakna buat ira.. crush ira nak mintak couple dengan ira..
saat ni lah yang ira tunggu sangat-sangat... dah lama ira nak benda ni..
crush ira kata kalau ira tak dapat keluar ari sabtu ni..
maka tak ada lah couple tu.. tunggu sampai ira dapat keluar dengan dia..
hm...............!!!!!!!
ira nak sangat keluar dengan dia.. memang ira tunggu sangat-sangat saat ni..
tapi... ira tak mampu tuk buat apa-apa.. sebab mak ayah tak bagi...

macam mana ni??? impian ira nak jadi yang istimewa tuk crush ira..
tapi................ semuanya hampa......... =(

No comments:

Post a Comment