ALL STORY AT THIS BLOG

Friday, 4 January 2013

kenapa jarang ????

assalammualaikum dan selamat malam..
hmm.. tengok tajuk kat atas tu pun dah macam sedih kan??
tulah perasaan ira sekarang ni..
sedih pun ada..
nak tau apa yang jarang nye???

urm.. ira dengan en.firman jarang mesej lah..padahal kitaorang kan
dah kapel.. tapi kenapa tak mesej pun.. sedih pun ada...
ira nak dia mesej ira .. ira rindu dia sangat-sangat..
memang lah dia akan call ira.. tapi pukul 12 malam..
dari pukul 8 sampai 12 tu..
ira nak jugak mesej-mesej macam kitaorang kapel dulu....

kenapa jadi macam ni?? ira nak kapel yang macam dulu...
hurm......

No comments:

Post a Comment