ALL STORY AT THIS BLOG

Sunday, 20 January 2013

rindu bau perfume awak !

assalammualaikum dan selamat tengah hari =)
di pagi isnin.. harap-harap anda semua ceria-ceria selalu..

hurm.. ira rindu kan en.firman..
masih terbau-bau perfume dia tu.. (hehehe.gatai naa ! )
hurm.. bukan apa.. ira terlalu sayangjan dia sangat-sangat..
dan ira harap hubungan kami kali ni kekal lah sampai ke
jingjang pelamin... amin....

urm.. mak en.firman tu ada pesan kat ira..
dia kata nanti kalau dah sambung belajar mana-mana
kalau dah ada orang lain.. terus terang lah ..
jangan dua-dua nak dilayan..

yang ira mampu cakap.. INSYAALLAH..saya setia pada yang satu..
tapi dalam hati ira kata : macam salah bagi nasihat je makcik ni..
patutnye nasihat sekali anak dia. hehe.. sbb wktu dulu dia yg tglkn aku..
aku pnye lah setia same anak dia.. huhuhu..

tak kesah lah apa-apa pun.. yang ira harapkan agar
HUBUNGAN KAMI KEKAL SAMPAI BILA-BILA..
amin....

No comments:

Post a Comment