ALL STORY AT THIS BLOG

Monday, 25 March 2013

selesai semuanya...

assalammualaikum..
hmm.. tengok tajuk dekat atas tu.. macam tak boleh blah je ..
apa yang selesai nya entah? bunyi macam pasrah je kan?
actually.. tak ada apa-apa yang nak dipasrah kan lah..

apa yang selesai ? ira selesai isi upu dan ipg punya permohonan..
jadi ira harap dapat lah tersangkut mana-mana..
sebab ni je lah peluang ira tuk sambung belajar..
dah belajar betul-betul.. dah dapat kerja..
hah.. boleh lah kahwin.. eh ??? :p hehe

yang ira tak tahan tu ira boleh mintak ipg.. kalau dapat.. jadi cikgu lah ira kan.. hehehe
macam tak dapat bayangkan je macam mana ira jadi cikgu.. hehehe..
apa-apapun.. semuanya terpulang pada rezeki lah..
yang mampu ira buat hanya berdoa pada ALLAH agar dimurahkan rezeki tuk ira nanti..
amin...

okay.. cukup takat ni je.. byebye :)

No comments:

Post a Comment