ALL STORY AT THIS BLOG

Thursday, 14 March 2013

coretan untuk abang...

assalammualaikum and selamat pagi :)
hm.. harap-harap semuanya dalam keadaan yang baik-baik saje ok :)
ira dekat sini.. OK disamping family dan yang tersayang .. :)
ok..post kali ni mungkin berlainan dari yang sebelum-sebelum ni.. sebab
post kali ni ira nak tuju kan pada en.firman.. :)
( wlpn dia tak tahu pun apa link blog ira.. tapi ira nak luahkan sesuatu dari dalam hati ira )
for those yang tak rasa pun nak baca.. its okay.. u can scroll down to skip this post.. tq :)
so.. let's start..........

abang.....
syg terlalu sayangkan abg,,,syg cintakan abg sangat-sangat... tak pernah syg menyayangi seseorang tu
macam mana syg sayangkan abg... tak pernah syg cintakan seseorang macam syg cintakan abg...
perasaan syg pada abg terlalu kuat... sampai syg tak sanggup nak kehilangan abg... syg takut kalau abg
dah mula jemu dekat syg.. syg takut kalau abg tinggalkan syg.. sebab syg tau syg tak kuat kalau abg pergi
dari syg lagi.... abg.... abg nak tau tak apa perasaan syg bila abg pilih syg balik dalam hidup abg? syg rasa gembira sangat-sangat abg... sebab apa? sebab syg dapat balik cinta abg..syg dapat balik kasih sayang abg...syg bangga sebab syg dapat balik abg dalam hidup syg... dan yang paling penting.. syg dapat balik kebahagiaan syg dengan abg... abg.. mungkin syg tak sehebat perempuan-perempuan yang abg kenal.. mungkin syg tak secantik mereka.. tapi kasih sayang syg dekat abg terlalu kuat..yelah mungkin ada antara mereka dulu yang sayangkan abg lebih dari syg sayangkan abg..itu syg tak tahu lah kan.. :) tapi.. apa yang syg tahu syg amat-amat mencintai abg... mungkin orang akan kata buat apa nak sayang abg lebih-lebih sedangkan dulu abg pernah lukakan hati syg.. tapi syg tak peduli apa mereka cakap.. yang syg tahu syg CINTAKAN ABG... FULLSTOP.!
abg...abg nak tahu tak kenapa setiap kali abg cerita pasal ex abg dekat syg..syg mula down?
sebab nya syg jeles abg..bukan jeles apa.. syg jeles sebab dia dulu dapat sepenuh kasih sayang dan cinta dari abg.. sedangkan dulu syg tak dapat pun..syg kagum dengan abg..walaupun abg penat baru balik kelas semua..tapi bila dia ajak abang jumpa..abg pergi.. sedangkan syg dulu.. tak dapat pun..kalau syg mintak abg jumpa syg pun..abg akan kata penat..syg tak dapat pun jumpa abg walau saat tu syg rindu sangat-sangat dengan abg...bila abg bersungguh-sungguh nak jumpa dia..syg tahu yg abg sayangkan dia sangat-sangat..untungkan dia abg ? :) lepastu kalau dia merajuk dengan abg..tak reply mesej abg..tak angkat call abg.. abg dah gelisah sgt.. abg rase bersalah sgt.. sedangkan syg dulu abg buat tak kisah je.. :) dia untung sangat-sangat.. jadi sebab tu syg tak nak dengar cerita pasal dia :) sebab syg terkilan abg..terkilan sangat-sangat...
tapi... bila abg mula pilih syg dalam hidup abg.. syg bangga.. syg gembira.. dan saat abg kembali balik.. syg dah mula tekad tuk jadi yang terbaik buat abg..mungkin kalau sebelum ni abg pergi dari hidup syg sebab syg tak cukup baik dekat mata abg kan ? :) jadi kali ni.. syg akan cuba buat yang terbaik ! :) syg tak nak abg pergi lagi dalam hidup syg.. masalah-masalah yang datang ni abg.. syg rasa Allah nak uji kita je abg :) Allah nak uji..nak tengok sekuat mana cinta syg dekat abg..dan sekuat mana cinta abg dekat syg :) Allah nak bagi kita bahagia abg..tapi dengan syarat kita kena rasa sedih dulu.. baru Allah bagi kebahagiaan tu.. :) syg yakin dengan benda ni abg :) jadi.. abg jangan lah mudah putus asa yer? :) kalau abg kuat.. syg pun akan kuat abg.. :) bila kita sama-sama kuat.. kita akan dapat BAHAGIA yang macam aabg selalu kata tu :)
abang....
syg mintak maaf kalau apa-apa masalah yang terjadi ni punca dari syg.. syg tak berniat pun nak rosakkan kebahagiaan kita abg.. syg mintak maaf sangat-sangat yer abg... syg nak abg tahu yang syg terlalu
SAYANG DAN CINTAKAN ABG....syg TAK NAK kehilangan abg ! syg PERCAYAKAN ABG.. DAN YANG PALING PENTING.. SYG BAHAGIA DENGAN ABG...
abg.. sekarang ni kisah abg dengan syg.. jadi syg akan cuba jadi awek yang terbaik buat abg :) syg tak nak kita ada apa-apa masalah lagi abg..kalau ada pun..syg tak nak ianya boleh menjejaskan kasih sayang abg kat syg... tu yang syg harapkan.. :) abg.. ada antara mereka nak hubungan kita kekal.. sebab mereka tengok kita bahagia sangat.. :) bolehkan kita jadi macam yang mereka nak tu kan abg? :) syg tahu jawapan abg mesti  insyaAllah.. :) hehehe...
abang...
akhir kata dari syg.. SYG SAYANGKAN ABG . SYG CINTAKAN ABG.. SYG TAK NAK KEHILANGAN ABG.. SYG AKAN SETIA DENGAN ABG... DAN SYG BAHAGIA DENGAN ABG..
syg harap abg pun begitu jugak :)
t.kasih abg sebab sudi pilih syg balik.. :) syg hargai sangat-sangat...
LOVE YOU ABG...
*hugs..* :)

ikhlas dari hati syg.... (^_^)


No comments:

Post a Comment