ALL STORY AT THIS BLOG

Saturday, 9 March 2013

SELAMAT TINGGAL..tu ke yang awak nak??

assalammualaikum dan selamat malam...
apa cerita yer anda-anda semua?? hope elok-elok je lah yer :)
ira dekat sini up and down.. :'(
nak tau kenapa?
sebab ira dapat tahu pakwe ira MENGGATAL!!!!!!!! :(

siap nak skype lagi dengan budak perempuan tu... :(
ya ALLAH... apa yang ira rasa saat ni?
memang sedih sangat-sangat... hanya ALLAH je yang tahu macam mana
perasaan ira ni..
rasa nak meraung sekuat hati.. saat menaip ni pun..
hati ira dah rasa berat sangat.. kalau ada yang sudi jadi pendengar..
mungkin dia dapat lihat ira menangis...

apa lagi yang boleh ira cakapkan??
firman tu ira dah bagi peluang kedua..dan dia pun kata dah janji
nak berubah.. nak tebus balik segala dosa-dosa yang dia dah buat
dekat ira.. tapi.. kenapa dia sanggup chat dengan perempuan-perempuan tu???
kenapa?? sedangkan ira tak layan pun mana-mana lelaki sejak
dia hadir dalam hidup ira semula..
kenapa dia tak boleh buat macam mana ira buat dekat dia????????????

adakah dia nak ira ucapkan SELAMAT TINGGAL dekat dia??
tu ke yang dia nak???
dia dah tak nak dengan ira lagi ke??
ALLAHUAKBAR.......

No comments:

Post a Comment