ALL STORY AT THIS BLOG

Tuesday, 12 February 2013

diuji.. tabahkan aku..

assalammualaikum.. dan selamat petang..
apa khabar kalian-kalian semua..
harap semua elok-elok sahaja..

ira? elok jugak.. cuma kadang-kadang terfikir
tentang sejauh mana hubungan ira dengan yang tersayang..huhu
betul ke SEMAKIN KITA SAYANG DEKAT SESEORANG...
MAKIN BANYAK DUGAAN YANG KITE TERIMA??
kalau betul.. ira kena kuat lah.. huhu..
sebab en.firman pun ada kata..
dia tak tahu lah kenapa bila dia kapel dengan ira..
banyak betul dugaan yang datang.. contohnya..
banyak ex-ex dy datang balik nak dekat dia...
ALLAHUAKBAR.. sedih nya rasa di hati ira ni.. :'(
memang ira tak nafikan.. sejak kami bersatu balik..
banyak ex dia nak dengan dia..
kenapa jadi macam ni?? masa dia dengan ex dia dulu tu..
TAK ADA GANGUAN LANGSUNG PUN !
tapi bila dengan ira.. SUBHANALLAH.. banyak nya dugaan...
apa kah maksud nya ni???

apa yang ira harapkan.. agar hubungan kami kuat...
amin....

No comments:

Post a Comment