ALL STORY AT THIS BLOG

Friday, 8 February 2013

abang.. syg CINTAKAN abg..

assalammualaikum dan selamat tengah hari..
apa khabar anda-anda semua? di hujung minngu ni..
harap semua-semua nya bahagia di samping insan-insan
yang tersayang yer =)

bila dah bukak blog ni.. apa lagi tangan laju menaip kisah suka dan duka..
begitu juga ira.. =)
kisah kali ni.. agak sedih buat ira.. sampai ira menangis dan mata bengkak.. huhu
kenapa?

alkisah nya terjadi bila ira tiba-tiba sedih dengan en.firman..
sebab nya ira takut sangat kehilangan dia..
kenapa tiba-tiba ira boleh terfikir macam tu?
sebab nya dia pergi bandar baru.. gi cc.. pastu dia pergi beli
burger.. dan kedai burger tu kedai ex dia...
ira pun tak tahu kenapa tiba-tiba ira boleh fikir macam-macam...
sedangkan ira tahu en.firman dah berubah.. dia tak akan curang dengan ira lagi..
dia dah setia dengan ira..
tapi entah macam mana malam tadi ira boleh terfikir pasal ni..
dan en.firman desak ira suh cakap jugak apa yang ira fikirkan...
en.firman kata memang dia sakit hati jugak bila ira tetiba cakap macam tu kat dia..
seolah-olah ira tak percaya dekat dia.. ira PERCAYA dekat dia 100%..
tapi ira tak tahu kenaa semalam tiba-tiba ira terfikir macam tu...
ABANG.. MAAFKAN SAYANG YER...
en.firman kata : hanya 3 perkara ni je yang boleh wat kita putus..
1. maut
2. keluarga
3. kalau salah seorang antara kita ni tak setia..
kalau saje2 nak putus.. abg tak kan biarkan ianya terjadi..

hurm.. ira rase bersalah sangat dengan en.firman.. ira tak sepatutnya
cakap macam tu dekat dia..
ABANG.. SYG CINTAKAN ABG SANGAT-SANGAT.......!
MAAFKAN SYG YER ABG....

No comments:

Post a Comment