ALL STORY AT THIS BLOG

Sunday, 28 April 2013

ku punya hati bukan tuk disakiti

assalammualaikum...
lama betul tinggalkan blog ni.. =)
tapi..kini ira muncul balik.. ;)

apa kisah yang nak diceritakan?
tengok tittle pun boleh taukan apa dia ? :)
hm...
ira rasa macam sedih sangat-sangat..
kenapa? :/
sebab ira ada nampak mesej en.firman ..
ada orang bagi mesej macam ni :
syg...haha dah bangun ker 

terus spoilt mood ira..
dia kata sepupu dia.. tapi... tak rupa sepupu pun.. :'(
saat tu rasa nak menangis pun ada depan dia..
tapi ira tahan.. ira taknak dia nampak ira lemah..
ira KUAT :)
tapi dalam hati hanya Allah je yang tahu perasaan ira..

en.firman kata tu sepupu dia..sumpah..percaya lah.. apa-apa lagi lah..
tapi kalau tiba-tiba macam tu siapa boleh tahan kan?
log masuk dalam henfon dia pun dia padam...

ABG... ABG ADA NYOROK APA-APA KE DARI SYG..
JUJUR LAH DGN SYG.. LEBIH BAIK JUJUR WALAUPUN IANYA SAKIT..
DARIPADA BAHAGIA TAPI PENUH PURA-PURA... :'(

ABG SAYANGKAN SYG TAK? ABG CINTAKAN SYG TAK? ABG SETIA TAK DENGAN SYG???

SYG SAYANGKAN ABG SANGAT-SANGAT.. SYG CINTAKAN ABG SANGAT-SANGAT..
DAN SYG SENTIASA SETIA DGN ABG......

2 comments:

  1. maybe betoi dia tesalah antaq.. btw, memaafkan dan memberi peluang adalah jalan yang terbaik.. dalam perhubungan perlukan kepercayaan satu sama lain.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. tak tahu nak ckp apa dah.. luaran mmg npk kuat.. tp hati..hanya Allah je yg tau..mmg percaya dgn dia..tp kdg2 bila jd cmni..rse sedh sgt..
      bytheway..thanks for ur comment ;)

      Delete